Szeretettel köszöntelek a Reklám klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reklám klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reklám klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reklám klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
REKLÁMZABÁLÓK ÉJSZAKÁJA 2008
2008. november 29-én a Reklámzabálók Éjszakáján a Budapest Congress & World Trade Centerben (Budapesti Kongresszusi Központban) ismét bemutatják a nemzetközi és a hazai reklámtermés legjavát. Az idei mottó: a nemzetközi reklám üdvözli a magyart. A rendező csapat célja a kiegészítő programokkal és az új projektekkel az, hogy bemutassa: fantáziával és nem kevés munkával a magyar szakemberek, valamint fiatalok is világszínvonalon teljesíthetnek.
MŰFAJ
2008-ban már nem lehet csak eladni valamit a reklámmal. Ha nem szórakoztat, nem teremt kultuszt, nem indul el önálló útjára a közönség segítségével és továbbgondolásával, akkor nem csinált semmit. Új tereket keres magának: földön, vízen, levegőben. Bizonyára sokan megvetik és elutasítják, mi mégis azt mondjuk: tekintsük a reklámot művészetnek, legyen inkább szükséges jó.
Borsos Sándor, a rendezvény főszervezője 2008-ban mind a szakmához, mind a laikus érdeklődőkhöz szól: „Változik a reklámklíma Magyarországon. A fogyasztó egyre igényesebb, már nem kajál be bármit. Ma nincs más lehetősége a reklámnak, mint hogy szórakoztassa a közönséget, érzelmeket váltson ki, megszeretesse a szereplőit.”
TÖRTÉNET
A Reklámzabálók
Éjszakája 28 évvel ezelőtt, egy francia
fiatalember (reklám) filmtekercsek iránti szeretetéből
született. Napjainkban 51 ország 170 városában
ünneplik a szakma legjavát. Ez 12 millió embert
jelent világszerte, valamint 50.000 embert hazánkban. A
Reklámzabálók Éjszakája egy
világkörüli utazásra invitál, ahol
kultúrák, trendek, márkák, és
arcok sokféleségeit ismerheti meg a közönség
egyetlen éjszaka alatt.
A Reklámzabálók
Éjszakájának egyik legnagyobb hatása
hazánkban, hogy az elmúlt években felnőtt egy
generáció, amely nemcsak érti, de élvezi
is a reklámot. A rendezvény szervezőinek eredeti
elhatározása az volt, hogy megmutassa a legújabb
trendeket, kiemelve az értéket képviselő
alkotásokat. Az ilyen művek más szemszögből
tudják megmutatni számunkra a világot.
„A jó reklám eszköztára gazdag, több szinten fejti ki hatását: egyesíti a zene, a vizuális eszközök, a kifinomult üzenet, a humor erejét.” (Borsos Sándor.)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A nagy zabálás szervezője
Emese is zabál minket!
Reklámzabálók éjszakája 2008 - program
A Mc Donalds hazai ízekben, a Burger King díjesőben, mi tápanyagokban dúskálunk...